Senin, 04 Oktober 2010 | By: Unknown

It's already ticking

Lately, my mind full of things i can't explain.. Pengen diceritain pasti tumpah dan gak akan bisa berhenti.. Tapi kalo ga diceritain, rasanya nyesek banget di dalem dada.. Like i said, it's already ticking.. I just have wait the time that this bomb will explode.. And i predict it won't take a long time..

why? why? i hate this kind of feeling.. this inferior feeling, this guilty feeling.. I felt that i'm not worth it even to breathing.. this sucks!

gue gak bisa cerita dan denger orang bilang "yaudah ini bakal berakhir. Mulai sekarang lo kejer semua yang ketinggalan"

well, it's not that simple friend of mine.. karena gue tau gue gak bisa berjanji "yes i'll do better" dalam situasi dimana gue tau gue akan mengingkarinya.. i just can't do it, i can't lying to myself.. gue tau gue yang sekarang gak bisa melakukan hal itu..

yeah.. it's time to wait when the bomb will explode..

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 comments: