Jumat, 06 Mei 2011 | By: winda maharani

Sagittarius Facts

di salah satu situs jejaring sosial, twitter, gue mem-follow akun yg berisi tentang karakteristik yang dimiliki oleh zodiak-zodiak yang ada.. karena gue lahir di bulan desember, katanya sih bintang gue saggitarius..

lambang zodiak ini adlah centaurus (manusia setengah kuda) dan membawa panah.. i won't make you feel bored with this kind of explanation.. yang mau gue bahas adalah di akun itu, mereka sering ngasih fakta-fakta tentang karakteristik pribadi orang yang punya zodiak tersebut.. maybe it's a superstitious things, but somehow i found it's amusing and sometimes true enough.. hehehe, yah percaya ga percaya sih intinya.. let me share it for you

  • Zodiac Star Sign Focus on: Sagittarius - The Archer - November 23rd - December 21st
  • ,are very optimistic but at the same time can be quite skeptical about certain things.
  • Sagittarius is intellectual and philosophical and also good humored.
  • Sagittarius does get bored easily.
  • Sagittarius women have a fun outlook in life.
  • Sagittarius perfect match - Aries and Leo
  • Independence and freedom are important to Sagittarius.
  • Magenta and Purple are the colours of Sagittarius.
  • Sagittarius needs to guard against rushing into things.
  • Sagittarius is eager for adventure.
  • Sagittarius does not hesitate to give an honest opinion.
  • Sagittarius is friendly and enthusiastic.
  • Sagittarius is a mutable fire sign ruled by the planet Jupiter.
  • Jupiter is the planet of opportunity and expansion.
  • Fire signs represent drive and ambition, courage, enthusiasm, adventure.
lucu-lucu sih isinya.. masih banyak tuh sebenernya, cuma gue udah lupa aja.. karakteristik yang disebut di atas itu gue rasa bener ada di dalam diri gue sih, hahaha.. superstitious!

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 comments: